KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Monday, April 25, 2011

mAhaRaJa LaWak Musim Ke EmPAt... SiAPA pILiHAN aNDA ??

kumpulan JAMBU

Saper yang Korang vote ?? Jom LAYANZZZ



aku minat betul dengan kumpulan Jambu nie, lawaknyer memang cukup kelas dan lawak giler.... boleh pecah perut aku dibuatnyer... tapi bagi aku yang paling best adalah pada musim yang ke empat..... Tak sangka salah seorang ahli kumpulan nie sanggup membuang jambang dan memendekkan rambut.. hahahahaha....... apa pendapat korang plaks?? saper yang korang vote ?? ADAKAH ???

1. NABIL ??


2. KUMPULAN SEPAH ???


3. KUMPULAN JOZAN ??


4. KUMPULAN BALAS

Thursday, April 21, 2011

HapPy BiRtHdAy T mE n My CuTe DoTTer

HAPPY BUFDAY TO ME : 18 APRIL 2011 & MY DOTTER : 11 APRIL 2011
LOKASI : JAYA JUSCO PERMAS JAYA, JOHOR
TARIKH : 17 APRIL 2011

OK.. ready untuk tiup lilin.. fuhhhh
Camne nak abeskan kek nie.. besaunyerrr : kata aleesya dalam hati
lawa tak muka kitowang.. kata2 dari my sons
wajah-wajah kesayangan
papa tengok nie afiq buat magik tangan dengan kelajuan 0.06 saat
hari jadi kami pada bulan yang sama :)
lorrr muka afiq tak dapat masuk laaa hehehe
acara makan-makan pun bermula
nak kek yang mana nie ekk... rambang-rambang
nyum nyummmm
abangah makan jgn lupa baca doa dulu taww.... kata aleesya
uiksss sebatang jekk lilinnye.. mana api nyerrr :)

Kek buffday from secret recipe
aleesya tomeii
saya nak potong kek nie jadi dadu lehh....
uiksss... tutup mulut tue.. kang masuk dinosaur spesis tauruss

Monday, April 18, 2011

MaLaM GaLa NiTe - ApRiL 2011

PROGRAM: MaLaM GaLa NiTE 2011
Lokasi : RuMah SaYA hihihiihhihih
Tarikh: : 15 April 2011 - 8.30 malam hingga 2.00 pagi
Kehadiran :+ 30 orang pelajar Mantan PRS dan Mantan Polijb

Gambar beramai-ramai
ceria sungguhh !! :)

Kenangan bersama x- student PJB
Antara yang hadir

Thursday, March 31, 2011

sEjEnAk LaWaTaN iLmiAh Ke UtHm


  • NAMA PROGRAM: LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE UNIVERSITI TUN HUSSIN ONN MALAYSIA

  • TARIKH : 16 MAC 2011 ( RABU)

  • TEMPAT UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA



Sunday, March 20, 2011

PeLaNcArAn WebSiTE cONsULtaNt

ALHAMDULILAH... setelah bertahun lamanya merancang dan berkecimpung mencari ilmu serta pengalaman dalam bidang kefasilitatoran motivasi serta teambuilding , akhirnya aku berjaya untuk berkongsi ilmu dengan semua : pelancaran blog consultant motivasi dan kefasilitatoran. sebenarnya, ilmu yang kita perolehi ibarat setitis air dilautan yang luas, dan aku sangat bersyukur ke hadarat Allah swt kerana kurniaannya yang tidak terhingga... kepada pembaca sekelian, insya allah jika memerlukan consultant bolehlah berhubung dengan saya... semoga kita semua beroleh hidayah dan keberkatan daripada Allah swt.. Apa yang penting sentiasalah kita mencari keredhaanNya ..amin... layarilah website ini : www.friendsconsultant.blogspot.com . TERIMA KASIH KEPADA SEMUA, insya allah KEPUASAN ANDA ADALAH KEPUASAN KAMI !!!

LOGO : FCT ( FRIENDS CONSULTANT TRAINING)
ANTARA KANDUNGAN DALAM BLOG
ALHAMDULILAH BARU LANCARKAN BEBERAPA MINGGU, TETAPI JUMLAH KUNJUNGAN DAH MENCARI 1000++ PENGUNJUNG
SETIAP ORANG MEMPUNYAI KELEBIHAN DAN KELEMAHAN MASING2

Tuesday, March 1, 2011

PrOgRaM pEnGaKaP ... mAsUk PaPeR !!!

Alhamdulilah, kerana program pengakapku tempohari telah berjaya diselitkan didalam ruangan paper. thanks kepada PRESS kerana sudi memasukkan programku ke dalam paper. Cuma apa yang mengejutkan .. bukan satu paper yang keluar tetaaaapiii TIGAAAAAAA !!! dan mungkin tak lama lagi akan masuk dalam UTUSAN plaks.. thanksss

Sumber : Sinar Harian
Tarikh : 28 Februari 2011 ( Isnin)
Sumber : Berita Harian
Tarikh : 25 Februari 2011 (Jumaat)


Sumber : Harian Metro
Tarikh : 28 Februari 2011 ( Isnin )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH