kumpulan JAMBU
Saper yang Korang vote ?? Jom LAYANZZZ
aku minat betul dengan kumpulan Jambu nie, lawaknyer memang cukup kelas dan lawak giler.... boleh pecah perut aku dibuatnyer... tapi bagi aku yang paling best adalah pada musim yang ke empat..... Tak sangka salah seorang ahli kumpulan nie sanggup membuang jambang dan memendekkan rambut.. hahahahaha....... apa pendapat korang plaks?? saper yang korang vote ?? ADAKAH ???
1. NABIL ??
2. KUMPULAN SEPAH ???
3. KUMPULAN JOZAN ??
4. KUMPULAN BALAS
HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....
My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.
SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$
Monday, April 25, 2011
Thursday, April 21, 2011
HapPy BiRtHdAy T mE n My CuTe DoTTer
HAPPY BUFDAY TO ME : 18 APRIL 2011 & MY DOTTER : 11 APRIL 2011
LOKASI : JAYA JUSCO PERMAS JAYA, JOHOR
TARIKH : 17 APRIL 2011
LOKASI : JAYA JUSCO PERMAS JAYA, JOHOR
TARIKH : 17 APRIL 2011
Monday, April 18, 2011
MaLaM GaLa NiTe - ApRiL 2011
PROGRAM: MaLaM GaLa NiTE 2011
Lokasi : RuMah SaYA hihihiihhihih
Tarikh: : 15 April 2011 - 8.30 malam hingga 2.00 pagi
Kehadiran :+ 30 orang pelajar Mantan PRS dan Mantan Polijb
Lokasi : RuMah SaYA hihihiihhihih
Tarikh: : 15 April 2011 - 8.30 malam hingga 2.00 pagi
Kehadiran :+ 30 orang pelajar Mantan PRS dan Mantan Polijb
Thursday, March 31, 2011
sEjEnAk LaWaTaN iLmiAh Ke UtHm
Sunday, March 20, 2011
PeLaNcArAn WebSiTE cONsULtaNt
ALHAMDULILAH... setelah bertahun lamanya merancang dan berkecimpung mencari ilmu serta pengalaman dalam bidang kefasilitatoran motivasi serta teambuilding , akhirnya aku berjaya untuk berkongsi ilmu dengan semua : pelancaran blog consultant motivasi dan kefasilitatoran. sebenarnya, ilmu yang kita perolehi ibarat setitis air dilautan yang luas, dan aku sangat bersyukur ke hadarat Allah swt kerana kurniaannya yang tidak terhingga... kepada pembaca sekelian, insya allah jika memerlukan consultant bolehlah berhubung dengan saya... semoga kita semua beroleh hidayah dan keberkatan daripada Allah swt.. Apa yang penting sentiasalah kita mencari keredhaanNya ..amin... layarilah website ini : www.friendsconsultant.blogspot.com . TERIMA KASIH KEPADA SEMUA, insya allah KEPUASAN ANDA ADALAH KEPUASAN KAMI !!!
Monday, March 7, 2011
Tuesday, March 1, 2011
PrOgRaM pEnGaKaP ... mAsUk PaPeR !!!
Alhamdulilah, kerana program pengakapku tempohari telah berjaya diselitkan didalam ruangan paper. thanks kepada PRESS kerana sudi memasukkan programku ke dalam paper. Cuma apa yang mengejutkan .. bukan satu paper yang keluar tetaaaapiii TIGAAAAAAA !!! dan mungkin tak lama lagi akan masuk dalam UTUSAN plaks.. thanksss
Subscribe to:
Posts (Atom)




































