KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Friday, June 8, 2012

Sabah 2012 - Day 2

Hari ini 23.6.2012 merupakan hari kedua penulis berada di Sabah. Lokasi pada hari ini adalah di KUNDASANG, Sabah . Mengikut perancangan, hari ini adalah hari penerokaan penulis ke KUNDASANG dan RANAU. Semoga Allah mempermudahkan urusanku hari ini.. aminn.. tak sabar kami untuk melihat keunikan SABAH.. seawal jam 5.00 pagi penulis dah bangun dan mempersiapkan diri.... jomz layan gambo di bawah

   seawal jam 6.00 pagi penulis keluar ke kaki gunung untuk bergambar.... waktu ini dikatakan Puncak Gunung Kinabalu nampak kelihatan jelas kerana kabus @ awan belum ada menutupi puncak gunung... memang nampak jelas puncak gunung dari sini .
snap...
snap...
sebelum sarapan penulis sempat mengambil gambar di balkoni view Kinabalu Pine resort..memang cantik pemandangan dari sini


memang cantik pemandangan dari sini.. kagum dengan ciptaan ALLAH swt

Selepas selesai bersarapan di bandar Kundasang... Penulis ternampak betul-betul di depan kedai makan tempat penulis , bersarapan  ada muzium War Memorial... so untuk hari ini .. HARI KEDUA penulis berada di Sabah @ Kundasang penulis berkesempatan untuk pergi ke :


1. KUNDASANG WAR MEMORIAL


 Pintu depan gate sebelum ke Kundasang War Memorial
 Cantik pemandangan garden dari sini
 snap
 snap
 snap
 kisah sejarah Kundasang War Memorial di sini
 uiksss aksi apa ni :)
 pemandangan di sini ala2 HAMILTON GARDEN
 teruja dengan bunga-bungaan di sini 
macam2 aksi bebudak nie :)
 nak tau, apa ada di belakang signboard ni ?????
Jeng jeng jengggg


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH