KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Friday, August 7, 2009

hObBiEs....cAmPiNgZ....

Hasil bekalan selama di hutan... banyak tangkapan bang?
Siapa kata dalam hutan takleh makan sedap2 nyum nyum nyum
Ermm BBQ di tengah-tengah hutan belantara
Dalam bas.. tak sabar2 nak sampai.. 5 jam lagi.......
Yang baju biru tuh control hensem dan perut huhhhuSuasana berlatarbelakangkan air terjun yang permai.. lepas puas mengembara
Haaa pasang khemah... nanti malam takleh tido

Ermm dah dua hari aku mengalami sakit perut nak muntah yang akut ...huhuhuhuuu.. tapi yang takleh tahannya pagi tadi sampai keluar dari bilik air secara merangkak ( tak senonoh ) sebab muntah-muntah... ermm nape erkk.. pembawakan kot hhuhu ( cam aku yang mengandung ).. so arinih datang keje x leh nak wat pape....... dalam boring-boring tuh, terasa aku betapa seronoknya aku pergi bercamping.....dah lama tak pegi camping , paling last pada semester lepas.. so aku merancang sem nie aku nak wat jugak program camping utk bebudak pengakap aku dan bebudak prs nih. so masa aku godeh2 computer Fikri, ternampaklah gambar2 camping di Taman Negeri Endau Rompin pada semester lepas..... ermm driver-driver politeknik pun tak habis-habis bertanyakan pada aku nak pergi camping lagi... wokeyla, di sini aku nak share ngan semua gambar2 masa camping di Taman Negeri Endau- Rompin........yang paling takleh lupa ..pacat.. wuyuiiiii banyak gilesss

3 comments:

Nida n' Hanafi said...

yakkkkkssssss...pacat..k.trauma aku ngan pacat..ggggeeeeeelllliiiiiii...

Oklah tu baru merangkat kluar dari toilet..tak meniarap lagi kan..hehehe. Apa2 pun tahniah di atas pengandungan As...hehe

Unknown said...

huhhuhu sepruh nyawa ko tau aku muntah2... huhuhhuh... thanks .....

Bingkisan Perantau said...

wah...next time kalau ko camping boleh aku ikut yer...tapi aku tido kat chaletlah kalau ada...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH