KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, August 27, 2009

hApPy BiRtZdAy... oGoS

Bendera tuh adalah untuk perayaan merdeka sekali tahun nie
antara aksi-aksi ketika bersantap
1..2..3...candid....
ejai dan ekin berbincang tentang nama anaknya nanti...
Antara juadah yang menggiurkan .. huhuhu ( sesuai ke ayat nie)
Azim menunjukkan simbol one Malaysia..

Bulan ogos adalah sambutan harijadi yang teramai dalam keluargaku. Bulan inilah juga di mana harijadi untuk ibuku ( 14.08.2009), arwah ayahku (23.08.2009) dan adik-adikku iaitu Aishah (24.08.2009) dan Iwan ( 25.08.2009). So di sini aku ingin mengucapkan Selamat menyambut Ulang Tahun Kelahiran, semoga Allah merahmati dan memanjangkan usia kalian. Buat Arwah abah aku sedekahkan al-fatihah untukmu. Semoga Allah menempatkan arwah abah dikalangan orang-orang yang beriman amin... Memandangkan sambutannya adalah pada bulan Ramadan nie, so kitorang menyambutnya bersama ketika berbuka...Menu? jeng jeng jeng, lihatlah gambar-gambar kat atas tue... huhuhhuu.. memang best....nyum nyum nyum.. jom makan...

6 comments:

Nida said...

Amboi3x.....nak wat Along jeles ler nie....
Byk2 makanan aku paling geram sekali kek tu ler..sebab tak pandai nak wat + kat sini susah nak cari yg halal (setakat ni tak jumpa lg)..

p/s: kelakar ler candid tu..mcm tak candid pun...siap senyum2 lagi semua org..muahahahaha

Asmida said...

ntah.. apa lah cik abang nie... candid tu kalau amik gambo curik..... patutnye sebut....1..2...3.... cheese..... cheezy wedges pun sedap jugak.. favorite mama dan afiq tu.....(sedapnye......malam nie jom KFC!..)

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

Nida: lorrr semua lauk ko dah bjaya buat along, takkan buat kek yang semudah ABC tuh ko takleh wat... hehehe sonang je tuh

p/s: heheheh oklah tue nak candid tapi dah tersebut 1..2..3 tue yang diowang sempat senyum2 tuh heheheheheh


Asmida: ermm dah lepas kempunan kan, bbuka di kfc malam tadi ermmm nyum nyummm opsss jangan bagitau along... tapi yang lepaknya ramai orang masa tuh.. beratur dari kul 7 kul 8 baru dapat makanan tue

Nida said...

ooo...nak rahsia2 ek...hehehe

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

opss opsss kantoi laks hehehee

Asmida said...

tu ler.... dah dapat lepas mengidam dah shrimp,cheezy wedges&ayam.... mmm, penat nunggu dari 6.45 dah sampai... then dapat makan nyer kul 8... adus.. lain kali malas nak buka KFC.. makan jer g dalam kul 8 pun ok....(apa yg kita tengok x sama dgn iklan....yg as dapat makan wedges jer.. nasib baik ada yg boleh abiskan makanan tuu...... :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH