KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, September 3, 2009

ReNtEtAn PeRiStIwA..............

anak saper lah nie mandi sorang2
nie cam spesis ikan salmon jekk
ok ok.. kita dah sampai kat air terjun nie.. ada yang nak mandi ker ?
Kelepakkan selepas 48 jam 20 minit berjalan tiada henti.. aku masa nie kat mana ekk ??
huhuhu solo Tuan Haji kita nie menjamu selera
Berhenti seketika untuk membuang pacat-pacat ( lihatlah dikaki2 mereka tuh)
Apsal la tak masak-masak maggi nie
Mendengar taklimat sebelum mengembara ke hutan tebal
pasal apa aku ketawa sorang-sorang nik ekk....

Ermm hari nie adalah hari yang begitu membosankan ( nak korek idung pun takleh ..puasa.. huhuhhu) ... mana taknyer takde aktiviti nak dibuat.. so dalam kebosanan tuh aku ingin berkongsi tentang satu lagi siri perkhemahan bersama pelajar-pelajar aku.. memang seronok perkhemahan ini.... jomz layann .......

5 comments:

Nida said...

ikan salmon mahal tau.....aku pun tak terbeli lagi..bapak mahal

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

heheheh bapak dia jek yang mahal.. ko belilah mak dia, anak dia ke, mak tiri dia ke murah sikit

Nida said...

ceh..kureng asam boi betul nyer adik..huhu

Asmida said...

citer punyer citer tapi x intro pun kat mana berkhemah nie yer????..... wah.. nampak best.. lain kali As nak ikut lah....

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

Along: hehhehe lorrr betul apa aku cakap kuikuikui

Asmida: nak itut boleh... tapi kena tahan pacat jek hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH