KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Monday, September 7, 2009

SeRbU!!!... BeRbUkA pOsE dI UmAh MaK lAnG

ok cheesee gurlz... uiikk yang baju kuning tuh gurlz ke hah?
ok maj anjang .. control hensem opsss...control ayu lahh
Bersama atuk kesayangan ...
Uikss dah berkemas dah... haaa owang pompuan kejenye di dapur kann heheheeh
Haaa atuk control macho tok ......
Nie nak makan ke nak bergambar ...
Haaaa tambah tambah ....

Hari Sabtu yang lepas, kami sekeluarga telah menyerbu berbuka pose di umah mak saudaraku - Mak Lang.. ermm tak sangka laks di Umah Mak Lang tuh rupanya atuk dan keluarga mak anjang pun turut memeriahkan majlis hehehee.. kelam kelibut mak Lang sediakan juadah berbuka pose hehee... to mak Lang thanks coz sediakan banyak juadah.. tak terabis sedap2 semuanya.. hehehee.. nanti kami datang lagik... Actually keluarga kami dan Mak Lang memang terlalu akrab, maklumlah kami saling ziarah menziarahi antara satu sama lain.. Lagipun kediaman kami dengan mak Lang taklah terlalu jauh lebih kurang dalam 15 km jek... Di sini aku paparkan beberapa gambar suasana berbuka pose tuh.. memang meriah.........

4 comments:

Nida said...

Yu mana gambar makanannya..

Seronoknya dapat berbuka ramai2...meriah. Tapi mak memang bab berposing orang takleh lawannya..hehe

p/s: sayu hati tengok Atuk Haji..kurus sangat..:-(

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

alamak... tak sempat amek arrr gambar makanannya.. tapi memang banyak along menunya arituh...

a'ah atuk haji makin kurus.. masa dia datang tue pun dia tak begitu sihat

Asmida said...

he he hee..... menu nyer mesti dirahsiakan takut kak long mintak nanti..... susah tu jauh nak bagi.....

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

haaa betul tuh ... syyyyyhh rahsia as tauu.. nanti along mintak kuikuikui

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH