KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Wednesday, October 28, 2009

MiNgGu-MiNgGu YaNg BiZi....

2 -3 minggu nie adalah minggu yang sangat membizikan aku.. Mana takz, lepas habis 30 syawal yang penuh dengan open house.. hehehe hari2 makan free, minggu berikutnyer adalah minggu untuk aku menyiapkan preparation bawa pelajar2 khas ( PEKAK DAN BISU ) untuk program pengakap Kelanaku, kali nie aku bawa konsep santai dan tempat lokasi adalah di Sepang Muhibah Resort, Pengerang Kota Tinggi Johor ,

pastuh bersambung dengan lagik dengan preparation untuk Karnival Kecemerlangan Politeknik yang diadakan di Plaza Angsana pada 23 hingga 25 Oktober 2009. Aku terlibat secara langsung dengan jawatankuasa pameran Jabatan di mana kali ini pameran di sertai oleh semua politeknik-politeknik, agensi-gensi yang berkaitan dengan politeknik dan lebih kurang lebih dari 60 booth telah dibuka untuk Karnival ini.

Di samping itu juga, serabut dengan audit dalaman. audit dari SP POLI dan minggu depan pula pada 2-3 Oktober ini ada audit pemantauan dari SIRIM. ermm itulah adat kita bekerja kan.. namanya pun KERJA .... kepada pembaca sekelian , aku mohon maaf kerana dah lama tak update blog. Insya allah ada masa terluang nanti aku akan masukkan gambar-gambar setiap event-event tersebut...

p/s: teringat kata-kata pujangga : Jika kita bekerja semata-mata untuk wang... anda tidak akan menjadi kaya kerananya. Tetapi jika anda menyintai pekerjaan yang anda lakukan, insya allah kejayaan menjadi milik anda - Ray Kroc ( pengasas Mcdonald )

2 comments:

Nida n' Hanafi said...

Dapatku bayangkan kesibukanmu.. patut ler blog ni dah banyak sawang..hehe.

Besday Afiq aritu buat apa?..mesti bestkan klu dapat berkumpul semua..

Kem salam buat mak n semua...doakan kami di sini

Unknown said...

huhuhhu... tu lah pasal.

hehhehe nanti yu tunjukkan dalam blog bithday afiq. kali ni just buat makan2 ngan family je.. pa

insyaallah, kitorang di sini always mendoakan kesejahteraan kak long sekeluarga.. amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH