KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, April 1, 2010

KeTiBaAn bUlaN aPriL

zaman kenakalan kanak-kanakku
pada seawal usia zaman riang kanak-kanakku
zaman seawal remaja persekolahanku
raja sehari
keluargaku yang semakin meriah ...

SIAPA YANG LAHIR BULAN APRIL ??? DIA ADALAH::
  • Sangat aktif dan dinamik.
  • Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
  • Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
  • Punya daya mental yang sangat kuat.
  • Suka diberi perhatian.
  • Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
  • Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
  • Sangat berani dan tiada perasaan takut.
  • Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
  • Emosi cepat terusik.
  • Cuba kawal perasaan.
  • Kecenderungan bersifat pendendam.
  • Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
  • Kuat daya ingatan.
  • Gerak hati yang sangat kuat.
  • Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
  • Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
  • Sangat cemburu dan terlalu cemburu

Diam tak diam rupa2nya kita dah memasuki bulan APRIL 2010. cepat benar masa berlalu. Actually banyak perkara yang menggamit kenangan dalam diriku pada bulan ini.. pertama sekali, dalam bulan nie arwah ayah dan ibuku telah selamat diijabkabulkan pada bulan ini.. tarikhnya : 03.04 1977 . Pada bulan ini juga aku telah menghantar rombongan meminang isteriku .. tarikhnya : 8 April 2002. haaaa kalo kowang nak tau lagi pada bulan ini jugaklah aku dilahirkan . Inilah sejarah permulaan hidupku !!! tarikh : 18 April 1979. Haaa jgn lupa besday aku.. diulangi BESDAY aku.... huhuhuh... dan yang paling besh... bulan ini ku menantikan seorang lagi anak yang kujangkakan adalah perempuan - almaklumlah anakku sekarang nie kedua-duanya hero ..HUHUHUH... bertambah lagi seorang lagi keluargaku.. Insya allah mudah2an keluargaku akan sentiasa bahagia dan dirahmati Allah swt dan bahagia berkekalan hinggi ke akhir hayat

4 comments:

Daddy Zuki said...

salam yoe.

harap dpt dibetulkan fakta tu.

Pada bulan ini juga aku telah menghantar rombongan meminang isteriku .. tarikhnya : 8 April 2010.

Maksudnya u belum kahwin le ni? Tapi macmana anak dah masuk 3? confius daddy.... jadi bila u kahwin ni sebenarnya? Mohon pembetulan fakta.

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

owhh .. huhuhuh tersilaplah daddy... ok dah wat pembetulan ... 8 april 2002... thanks

Asmida said...

tu ler kuat sangat berangan.... mm pape pon, i wish u heppy besday on 18 April 2010 nie... semoga panjang usia, sihat sejahtera, bahagia, dilimpahkan rezeki, dan sentiasa dilindungi dalam rahmatNya...... AMIN....

Nida said...

agaknyalah As kan, orang yg lahir bulan April ni kuat berangan juga kot..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH