KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Saturday, April 7, 2012

PROMOSI PROGRAM AEM KE PMM, PPD DAN PSAS

Pada 29 Mac yang lepas, penulis telah menerima panggilan phone daripada Ketua Jabatan... " Fairullah saya arahkan untuk awak ke Melaka, Port Dickson dan Tanjung Malim..." "ada apa yek bos ???" balas penulis .... " "Saya tugaskan untuk awak promosikan kursus AEM di tiga buah politeknik ni, dan untuk hari ni, awak mesti berada di Politeknik Merlimau pada jam 3.30 ptg "...penulis melihat jam tangan, sekarang dah jam 10.30 pagi, mungkin pemilihan penulis memandang penulis dah biasa dengan tugas mempromosi politeknik ke sekolah2 , institusi pendidikan dan pada masyarakat... " Baik bos, saya yang menurut perintah !!"

Maka, menjelajahlah penulis ke 3 buah politeknik ini, demi untuk mempromosi kursus AEM yang dijalankan di Politeknik Ibrahim Sultan yang penulis cintai .. jom layanz gambar2 di bawah

DI POLITEKNIK PORT DICKSON, NEGERI SEMBILAN






DI POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH, TANJUNG MALIM PERAK



DI POLITEKNIK MERLIMAU MELAKA









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH