KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Tuesday, November 19, 2013

PUTERI HARBOUR

Salam ceria, hari ni penulis nak bercerita tentang Nusajaya.. Hari ahad lepas, penulis telah membawa family penulis berjalan2 di sekitar Nusajaya. Actually penulis nak tunjukkan kepada family penulis bahawa penulis kagum dengan tempat pemerintahan Johor yang baru nanti. Apa yang ada di Nusajajaya ?? ermm mmg banyak tempat2 yang menarik ada di nusajaya seperti Legoland, Puteri Harbour, Terminal Feri Puteri harbour dan berbagai lagi ( rujuk rajah kat bawah ni). Insya allah, apabila siap sepenuhnya, Johor akan menjadi negeri maju bertaraf Metropolitan suatu hari nanti......

PELAN PERANCANGAN PEMBINAAN NUSAJAYA

Jika kita ke tempat ini, kita kan dapati banyak bangunan2 baru dengan senireka yang bertaraf A  dan unik kita akan nikmati. Jom kita lihat gambar2 di bawah : 
Legoland Johor
klik
klik klik

Oleh kerana jam dah menunjukkan kul 3.30 petang, perancangan penulis nak ke LEGOLAND tak bersesuaian pada masa ni kerana masa yang ckup singkat. Maka penulis telah m embuat keputusan untuk  pergi ke Puteri Harbour sahaja iaitu HELLO KITTY building. dalam SANRIO BUILDING ni ada 2 themepark iaitu HELLO KITTY DAN THE LITTLE BIG CLUB. Penulis hanya memilih satu theme park iaitu THE LITTLE BIG CLUB memandangkan theme park ini ditutup jam 6 petang dan masa pula hanya tinggal dalam 2 jam setengah sahaja.... costing untuk fee entrance adalah sepert berikut : 








akhir kata dari penulis... kalau anda semua ke johor.. datanglah ke nusajaya kerana tak lengkap pakej kalau melancong ke JOHOR jika tak melawat ke NUSAJAYA.. adios ....

sekadar nukilan .....


2 comments:

Efa Nur said...

bestnyaa :)

nice info.. thanks for sharing ^^

Unknown said...

thnaks efa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH