KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Saturday, May 9, 2009

Sejak berkecimpung dalam unit kaunseling dan unit perhubungan awam politeknik nih, maka kerjaku semakin bertambah (selain profesion sebagai seorang pensyarah). Aku kerap menjalani tugas rasmi di luar. Bulan lepas sahaja yang aku hengat aku hanya punch in dalam 9-10 hari jek di jabatan. Terima kasih kepada Ketua Jabatan yang memahamiku dan aku dapat pengurangan jadual waktu.Menjalankan tanggungjawab dalam unit kaunseling dan perhubungan awam nih memang agak penat, tetapi aku happy dengan tugas ni. sekurang-kurangnya aku dapat belajar tentang bermasyarakat. Sememangnya inilah profesion yang memang aku gemari sejak dari bangku sekolah lagi. Puas apabila dapat merancang aktiviti bersama pelajar dan masyarakat.

Cuma, pada 6-7 mei 09 yang lepas, aku berpeluang untuk mengajak isteriku bersama dalam membuat pameran dan promosi Politeknik di SMK Tan Sri Abdul Kadir,Mersing ( sebenarnya apabila aku bertugas rasmi luar, isteriku dan anak-anakku kerap ditinggalkan) cuma kali nih isteriku mengikutku dan anak-anak pulak ditinggalkan dengan tok maknya. (Terima kasih kepada Mak dan adik-adikku yang sanggup menjaga dan melayani kelatah anak-anakku semasa ketiadaanku) . Kami membuat pameran selama dua hari di sekolah tersebut dan tinggal di Hotel Seri Malaysia.

Cuma ada satu pengalaman yang tak lapat dilupakan .... hehehe nak taw?? petang rabu tuh lepas pameran kami meronda2 di Mersing, sempat beli keropok2 ( mersing terkenal dengan keropoknya). malamnya pulak kami makan2 di tepi laut, bedal ikan siakap tiga rasa yang.. perghhh segar, besar dan goreng puun sodapp..heheheeh( sampai sekarang masih berasa di tekak) . lepas balik di hotel , isteriku dari kul 11 malam hingga 5 pagi tak habis ulang alik ke tandas huhuhuhuh...esoknya lepas pameran, rancang2 nak gi Sedili lak beli ikan2 segar, tapi terpaksa lupakan niat sebab isteriku keletihan kerana kesan dari sakit perutnya itu.........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH