KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Tuesday, June 30, 2009

DuRiAnZ.....




Bulan jun nie memang menjadi musim durian..(hehehe aku takde tanam durian...) apa taknya, di sini (pasir gudang) boleh jual dari cuma 50 sen sebiji... ermm buah durian memang favourite kesukaanku. Lihatlah aksi2 keghairahanku sedang "menghonggis" durian.. nyum nyum........erm marilah kita kenali dengan lebih dekat lagi kliklah disini untuk mendaptkan maklumat yang lebih lanjut tentang raja buah Malaysia nie....

5 comments:

Nida said...

woit...kau bikin aku jelesz daaa.... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mak Along nak doghian....

Asmida said...

mmm....marvellous....

Asmida said...

Ini merupakan satu pakatan untuk menjelaskan kak long....

Nida said...

woi korang....camner ni..airliur ni meleleh je ler woi

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

ko jangan risau along hehhehe.. aku tak buang durian cam tuh jek, aku dah baling biji2nya kat lereng2 bukit depan umah, manalah taw jadi dusun durian.. hehehhehe.. nanti balik boleh petik duriannya huuhuhuhuhuhuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH