KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Wednesday, November 25, 2009

JoUrNeY tO KoNvO ....(part 3)



Pemandangan di sekitar Universiti Malaya
Berlatarbelakangkan batu bersurat ... yeker ??
tok mak dan cucu2nya
lagak macho lagi bergaya .. hehehe

Berjalan sudah, berkonvo pun sudah.. maka tibalah hari terakhir untuk berfoya2.. pada pagi ahad tue... setelah mengemas2 di rumah sepupuku ... akhirnya tibalah last kopek hari untuk berjalan... setelah bersarapan maka kami telah berjalan di sekitar Kuala Lumpur .. LOkasi?? kami ke Universiti Malaya.. melihat panorama Universiti adikku ( Jaja ).. layanz...Bang tiket wayang ada jual sekali tak kat sini ??
aksi-aksi sebelum melepaskan diri dari dalam LRT
Tiket!! .. tiket!!.. KL kak...KL..
Azim yang tak sabar nak naik LRT...

dan perjalanan kami yang terakhir adalah di Plaza Central .. tempat nie adalah pilihan disebabkan untuk membalas jasa adikku (JAJA) untuk memebelanjanya KFC nyum nyum nyumm kerana menjaga anak2ku semasa aku KONVOKESYEN. kami ke sana bukan menaiki kereta.. tetapi menaiki LRT... at Last aku nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada:

1. Nazri dan Kak Intan... layanan kowang memang the best....
2. adikku JAJA kerana menjaga anak2ku semasa konvokesyen
3. Ezzuan dan tunang Lina ( anak saudara) - thanks cenderahati tuh... dan spend masa tengok ucu konvo
4. Emak dan Ibu Mertua - kerana turut serta , insya allah kejayaan ini adalah untuk motivasi dalam keluarga kita.

Lihat juga aksi AZIM berdansa:

4 comments:

Asiah Yunos said...

tahniah...sekarang la masanya untuk menuai hasil usaha bertahun2 lamanya...better late than never..btolkan??

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

thanks so much Asiah.. alhamdulilah, inilah hasil setelah berjuang selama 4 tahun...dan menapak dalam karier kerjaya aku... aku doakan juga ko sukses dalam lapangan bidang ko...

Nida said...

Amboi si Azim.... nak masuk sehati berdansa ek.. pasangannya sapa ek??hehe

Geram tengok Afiq..makin tembam... nak lawan ngan papanya sapa paling tembam..hehe

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

huhuhuhu..like father like son kan heheheeee.. tapi tetap macho cam bapaknye kui kui kui

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH