KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, March 4, 2010

HaPpY wEdDiNg DaY.....

Balai / khemah yang baru nak didirikan
nyumm nyummm nyummmm
Happy Wedding day to my bestfriend .. Mr Halim
lama aku tak entri dalam blog nie memandangkan kesibukan sejak seminggu dua nie. apa2 pun alhamdulilah, kesibukan tue dapat gak di atasi akhirnya.. untuk cerita kali nie pada bulan Mac nie aku dahului dengan majlis walimatul urus sahabat lamaku iaitu member sekampung .. Mr Halim. Tahniah ku ucapkan atas majlis perkahwinan dengan pasangannya orang Felda Adela, Kota Tinggi pada 20 Februari 2010 yang lepas. Semoga dengan ikatan perkahwinan ini akan bahagia ke akhir hayat.huhuhuhhuu..

actually Halim nie pun bukanlah siapa2 pun dalam keluargaku.. arwah bapaku adalah sepupu kepada makNye ( maknanya aku dan halim adalah dua pupu kann kann kannn ?? ). Mak Nye pula yang ku panggil mak anjang adalah orang yang biasa dalam familyku.. mana taknya semua kerja kahwin adik beradikku, Mak Anjang lah Tukang Masaknya !!!!!! Pernah kuteringat semasa kerja kahwin adikku Ejai di Pasir Gudang, Mak Anjang sanggup tinggal bersama kami di Pasir Gudang selama 3 hari untuk menjadi tukang masak majlis kerja kahwin.. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik Mak Anjang.

Kepada Halim, selamat menjadi Raja Sehari... semoga bahagia ke anak cucu. Maaf tak dapat tunggu hingga ke Majlis Persandingan sebab ada urusan yang lain yang tak dapat di elakkan....

4 comments:

Nida n' Hanafi said...

Kita memang terhutang budi dengan Mak Jang.. masakan Mak Jang memang superb...

Anonymous said...

yups betul2 ... paling takleh lupa asam pedas dialah nyum nyumm nyummm

Asmida said...

Orang menabur budi... kita kena berbahasa.... ingatlah jasa mereka......Semoga Allah jua yang membalasnya.....

Unknown said...

amin... orang berbudi kita berbahasa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH