KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Tuesday, June 22, 2010

CatAtAn AkTiViTi UntUk 2 MiNGgU nIe.....

Bersama mantan PRS PJB
Itu aku ...
sebagai pegawai pameran dan kerjaya PJB
# Semalam adalah hari pendaftaran pengajian untuk pelajar-pelajar baru ke Politeknik Johor Bharu dan hari nie pula pendaftaran untuk pelajar-pelajar senior.. Kepada semua pelajar Politeknik, selamat kembali semula ke Politeknik.. maknanya juga tanggungjawabku sebagai seorang pensyarah ataupun lebih senang ayat 'sesi pengajaran dan pembelajaran' akan bermula. Cuma apa yang menjadi lebih cabaranku untuk kali nie adalah semua subjek yang akan kuajar pada semester nie semuanya adalah subjek BARU-BARU!!! Maknanya aku terpaksa take time untuk menguasai kembali subjek-subjek yang akan ku ajar nanti... hope, semua berjalan lancar pada semester nie

# Pagi semalam ada tiga surat arahan kerja yang telah kuterima... 1. surat arahan untuk beri taklimat dan pameran di Sekolah Men Taman Rinting 2 pada 29 jun nie 2. surat arahan kerja untuk beri taklimat dan pameran kerja di Sekolah Menengah Tun Hussein Onn Batu Pahat pada 1 Jun nie .. dan 3. membuka booth pameran sempena perasmian pengistiharan majlis perbandaran pasir gudang sebagai bandaraya selama 9 hari bermula 26 jun hingga 4 Julai.. ermm nie satu lagi yang biasanya aku handle di politeknik iaitu memberi taklimat dan pameran kepada pelajar-pelajar Sekolah Menengah ttg kemasukan ke Politeknik... walaubagaimanapun aku suka pada kerja nie sebab aku dapat bertukar fikiran dan berhubung dengan masayarakat luar....

# Hujung minggu nie juga aku dijemput untuk bersama-sama dengan mantan Pelajar Politeknik iaitu bekas anak didikku mantan Pembimbing Rakan Siswa Politeknik Johor Bahru yang diadakan di Melissa Resort, Tanjung Sepang... ermm rindu betul aku pada diowang.. insya allah kepada ex-PRS pjb.. aku akan hadir bersama-sama dengan kalian semua.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH