KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, January 28, 2010

CaRi CoNSuLtAnT MoTiVaSi












































Actually sekarang aku tengah mencari2 konsultant motivasi untuk program pelajar-pelajar Jabatan Kej Mekanikal, Politeknik Johor Bahru dan kelab Pembimbing Rakan Sebaya PJB.... minta kerjasama dan perhatian para pengunjung blog jika ada cadangan atau contact person konsultant untuk MEMFORWARDKAN kepada saya untuk memudahkan saya untuk merancang program motivasi. Lagi bagus jika ada laman web konsultant tersebut hehehehehe ...... terima kasih atas kerjasama kepada pengunjung semua .... luv u all ......

p/s: jawab teka-teki di bawah:

8 comments:

Abam Kie said...

cuba lawati programminda.blogspot.com. harap URL tu betul. saya rasa dia dpt membantu.

Anonymous said...

thanks juk atas cadangan yang diberi.. harp ia dapat membantu... sekarang jugak i bukak..huhhuuhu. thanks again

Catwoman said...

Salam Cikgu.....

Thank kerana sudi menjenguk ke blog Zyma ye.
Sila dtg lagi....

:)

Sy akan get linked to ur URL.

Unknown said...

mungkin ada yg boleh kita kongsikan...............

Ticer Syah said...

panggil aje jinggo.. dia pon motivator gak tu..hehe

Anonymous said...

to zyma : thanks jenguk blog saya.. insya allah saya akan datang lagi

to jinggo : boleh saya dapatkan ctc no .. jinggo?

to mama cute :huhuhuh yeker mama cute.. ermm bagus jugak memang nak mencari pun nie heheheeh

HUSHIM MOTIVATIONAL & COUNSELLING CONSULTANCY said...

Askum..contact la Hushim Motivational & Counselling Consultancy...
boleh call 019 387 3811 (Syaiful..saya le tu..), 012 679 5426 (Suhaizal)
TQ..sume boleh bincang..terima kasih..wassalam

muslih said...

contact this number (muslih
017-6497830 )
daripada team generasi harapan,,, salah satu consultant yang berkonsepkan e-dutaiment,lain dari yang lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH