KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Sunday, January 24, 2010

RiAdAh HuJuNg MiNgGu ..


antara keluarga yang datang untuk bersantai menenangkan fikiran
memang meriahhh
pemandangan tasik yang permai dan indah
afiq ucu iki nak terbangkan layang-layang nih sampai ke awan tauu..
akhirnya terbang jugak walaupun tak sampai ke awan seperti yang diceritakan oleh iki kepada anak saudaranya itu huhuhuhuh
lorrrr tersangku kat pokoklah plaksss
proses terakhir sebelum layang-layang diterbangkan
ermm layang2 dah tersangkut, baik main di taman permainan pulakkk.. rintihan anak kedua ku ( bongsu setakat ni heheeh)
di taman permainan bukit layang-layang
antara gerai-gerai jualan yang boleh didapati
ok.. lepas ucu iki nak terbangkan layang2 nih tauu
haaaaa berjaya pun layang2 nih dah terbang
bapa saudara dan anak saudara yang kamcing huhuhuh
Bukit layang-layang adalah sinonim di Pasir Gudang sebagai tempat beriadah keluarga di Pasir Gudang. Tempat ini jugalah biasanya acara tahunan Festival Layang-Layang peringkat antarabangsa berlangsung di sini: sila klik FESTIVAL LAYANG-LAYANG untuk maklumat lanjut. Cuma tahun nie Festival berikut buat pertama kali di tukarkan di Bandar Dato' Onn. Apa istimewanya bukit layang-layang?? Tempat nie memang sesuai untuk beriadah keluarga disebabkan oleh keadaan persekitaran dan hijau yang sangat cantik dan luas. Ada tasik yang besar di sini sesuai untuk merehatkan minda. di sini juga ada banyak permainan seperti taman permainan untuk kanak-kanak, tempat berjogging, padang yang luas malahan setiap sabtu dan ahad juga ada kelas untuk senamrobik untuk warga pasir gudang secara PERCUMA!!!

3 comments:

Nida said...

Akak Azi dan Kakak Mizah geram je tengok layang2 tu.... "nak balik Malaysialah ibu, nak main layang macam ucu Iki"

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

haa... kat new zealand pun kakak mizah ngan kaka azi buleh main layang2kan huhuhuh

Asmida said...

cian anak kecik mama... layang2 problem.... x terbang tinggi macam abang!....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH