KliK DuLU iKLaN - IkLan MeNaRik Di SiNi ... daN dApAtKaN $$$$$$

HiTaM pUtIh KeHiDuPaN ....

My Backpacker Slideshow: Mohd’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 8 cities Guangzhou, Auckland, Melaka, Terengganu, Batam, Pangkor, Semarang and Pasir Gudang was created by TripAdvisor. See another China slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

SiLa KLiK BaWaH uNtUk DaPaTkAn $$$$$$$

Thursday, January 21, 2010

JaWaTaKuAsA pErHuBuNgAn PolItEkNiK jB

macam iklan model lah plaksss
" Inilahhh barisaann kitaaa.. yang iklassss .....berjuanggg "
Gayaaaa, mutuuu, keunggulannn

machoo2 belaka huhuhuhuhu .. perasan gituu :)
Inilah antara jawatankuasa Perhubungan Politeknik Johor Bahru yang bertanggungjawab untuk mempromosi dan mengadakan pameran serta publisiti untuk Politeknik Johor Bahru. Semoga kita semua akan terus komited untuk mengharumkan nama Politeknik Johor Bahru dan bekerja atas nama POLITEKNIK JOHOR BAHRU.. CaIyOk !!!!!

3 comments:

Abam Kie said...

salam. politeknik KB ada buat roadshow mcm ni ke? ramai murid2 sy nak ke poli tp kurang tahu peluang yg ditawarkan. harap ada roadshow mcm ni utk calon2 spm. TQ.

Unknown said...

salam kembali... ada Juk just request permohonan jek ke Politeknik KB samada jemput dia ke tempat sekolah Juk ataupun buat lawatan ke politeknik untuk dapatkan maklumat tentang kemsukan ke pOlitenik.. insya allah...

Ticer Syah said...

buat la kat kedah punya poli sama :)
btw, i am one of the facilitator untuk etika dan protokol class..hehe.. dah dua taun dah bersama polimas. it's a great experience for me :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mErEnUnG sEjEnAk..........

NOTA-NOTA ILMIAH